Στο πλαίσιο του προγράμματος STEAM, η δημιουργία μιας πυραμίδας προσφέρει στους μαθητές μια μοναδική ευκαιρία να συνεργαστούν διαθεματικά, συνδυάζοντας γνώσεις από τις επιστήμες, την τεχνολογία, τα μαθηματικά, τις τέχνες και τις φιλολογικές σπουδές. Οι μαθητές των επιστημών ερευνούν τις φυσικές αρχές που αφορούν τη δομή και τη στατικότητα της πυραμίδας, ενώ οι μαθητές της τεχνολογίας σχεδιάζουν και κατασκευάζουν το μοντέλο χρησιμοποιώντας κατάλληλα υλικά. Οι μαθηματικοί αναλύουν τις αναλογίες και τις μετρήσεις, εξασφαλίζοντας ακριβείς υπολογισμούς. Σημαντική είναι η συμβολή των φιλολόγων, που ενθαρρύνουν τους μαθητές να εξερευνήσουν την πολιτιστική σημασία της πυραμίδας, καθώς και να γράψουν εκθέσεις ή παρουσιάσεις για την ιστορία και την αρχιτεκτονική της. Αυτή η συνεργασία προάγει όχι μόνο την ακαδημαϊκή γνώση, αλλά και την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα και την ικανότητα να δουλεύουν ομαδικά σε ένα πολυδιάστατο έργο.